пятница, 31 октября 2014 г.

Аграфка

Зараз буде перший пост написанний українською мовою. Знаєте, я не дуже володію нею, якщо треба довго говорити чи писати, але я все ж таки спробую!
 Нещодавно моїм улюбленним хоббі став скрпбукінг, а до цього було вишивання хрестиком. Але одного дня я зайшла, якось на сайт Аграфки і зробила перше замовлення для скрпбукінгу! Саме в жовтні місяці, саме рік тому. А вже три місяці потому, я шукала магазин у м. Львів по вул. Княгині Ольги. Але то інша історія. 
 Я хочу привітати дівчат, з тим, що вони роблять таку чудову справу, вже три роки. Роблять наше дозвілля ще приємнішим та цікавішим. А також хочу подякувати за таку гарну працю, за оперативність та відзивчівість! 
 Цього разу дівчата вигадали незвичайне святкування. А саме, Аграфка здійснює мрії. Моєю мрією у скрапбукінгу є те, що мені надзвичайно потрібна така валіза ось тут. Без неї я мабудь, як без рук. Так-так...в мене і досі нема свого робочого місця, а воно мені конче потрібне пересувне, і саме тому валіза буде надзвичайним доповненням до моїх скрапматеріалів... 
Можливо дуже смішно звучить, але мені не потрібні біг шоти, брошурувальники...а потрібна саме ця валіза! Тому схрещую пальчики и посилаю свою мрію у космос до зірок, бо вона повинна здійснитися! :) 
З днем народження Аграфка! 
дякую за увагу! Ваша маленька аграфка! ;)

2 комментария:

  1. Ти чудово пишеш українською мовою:))))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. о! дуже дякую. недарма вчилась у школі и університеті писати все укр. мовою. :)

      Удалить